Често Задавани Въпроси

 

Мога ли да сменя адреса на доставка, ако вече съм направил поръчка? Да, възможно е, стига тя да не е била вече изпратена по куриер до вече посочения от Вас адрес.

 

Какъв е срокът на доставка? Поръчки, потвърдени до 16:00 часа в делничен работен ден, се доставят на следващия работен ден, а тези, направени и/или потвърдени след 16:00 часа, се изпращат на следващия работен ден, като срокът на доставка е отново 1 работен ден.

Поръчки направени и потвърдени в Петък до 16:00 ч. може да се доставят в Събота до 13:00 часа по желание на клиента, като в доставката се добавя допълнителна услуга "приоритетен час", цената, на която е според тарифите на Еконт Експрес и можете да изчилите чрез калкулатора на Еконт, като спазвате изнструкциите посочени по-горе (при поръчка в VEX.BG се възползвате от 20% отстъпка от цената за доставка, която сте изчислили в калкулатора на Еконт).

Изключение правят някои от населените места, в които няма офиси на фирма "Еконт Експрес".

Поръчки, направени и потвърдени в неработни дни и/или празници, се изпращат в първия работен ден, като срокът за доставка е отново един работен ден.

Необходимо ли е да се регистрирам, за да пазарувам в сайта?

Не, регистрацията в сайта VEX.BG не е задължителна, за да поръчате наш артикул.

Можете лесно и бързо да направите покупка, като е нужно само да попълните данните, необходими за доставката.

За редовните клиенти, регистрацията, която е напълно безплатна и отнема само минута, е препоръчителна, за да могат да следят статуса на всички свои поръчки.

Как да се регистрирам? Кликнете на поле „Регистрация” на заглавната страница и попълнете задължителните полета.

Каква информация е нужно да предоставя при регистрация? Информацията, необходима за регистрация, са двете Ви имена, точен адрес и мобилен телефон. Тези параметри са необходими с цел установяване на последващ контакт с клиента, проверка на достоверността на поръчката и изпращането й по куриер.

Защитени ли са данните ми при предоставянето им в сайта? Предоставените данни в сайта са защитени по смисъла на ЗЗЛД.

Как да търся продукт в сайта? В полето „Търсене” можете да въведете искания от Вас продукт,  както и да изберете от падащо меню категорията в която желаете да търсите. Главното меню на VEX.BG съдържа всички категории на предлаганите продукти, както и филтри, с които можете да ограничите търсенето по размер, производител и цена. В "Разширено търсене" можете намерите артикул по "код на продукта" , както и по дума, съдържаща се в името му.

За улеснение на потребителите сме създали филтри, намиращи се в лявата страна на сайта, чрез които имате възможност да търсите желаните от Вас стоки по желани размери и цена.

Как мога да получа повече информация за продукт? В случай, че Ви е необходима някаква допълнителна информация за предлаганите продукти, можете да се свържете с нас на посочените в сайта телефони, скайп или е-мейл.

 

Какъв размер трябва да поръчам? При натискане с десен бутон върху снимката или заглавието на даден продукт се отваря с траница с повече информация и снимки за него, като в дясно от глванат снимка с падащото меню можете да проверите наличните размери. При повечето стоки са посочени и измерени от нас мерки в сантиметри, в случай, че липсват можем да измерим конкретният артикул и да Ви предоставим мерките му. В случай, че желаният от Вас размер не е наличен в момента, можете да се свържете с нас. Ние с удоволствие ще проверим възможността за доставка на съответния размер в кратък срок.

Как да разбера дали е потвърдена поръчката ми? Веднага, след като направите поръчка в VEX.BG, ще получите е-мейл с потвърждение. За да бъде окончателно потвърдена поръчката за изпращане, е задължителен контакт с клиента по телефон.

Мога ли да откажа вече направена поръчка? Да, възможно е да откажете своята поръчка, стига тя да не е била вече изпратена по куриер до посочения от Вас адрес. Моля използвайте нашата форма за връзка или се обадете по телефона, като съобщите и номера на поръчката.

Ще получа ли информация кога поръчката ми е била изпратена? Да, веднага след изпращането на поръчката Ви до посочения от Вас адрес, ще Ви бъде изпратена информация по е-мейл.

С кои куриерски фирми работи VEX.BG?  VEX.BG работи с куриерска фирма "Еконт Експрес" и предоставя на всеки от клиентите си възможността да отвори, прегледа и тества получените артикули преди заплащането им.

Как и кога се заплащат поръчката и доставката? Заплащането на поръчката се извършава към куриерите на фирма Еконт Експрес, при доставка до врата или директно в офис на "Еконт Екепрес", под формата на наложен платеж.

VEX.BG предлага на своите клиенти възможността за преглед и тест на стоките преди заплащането им.

Стоките могат да бъдат прегледани и приети след заплащане на разноските по изпращането им.

В случай, че стоката бъде отказана, за Ваша сметка остава заплатената вече куриерска услуга в едната посока, като VEX.BG поема връщането на пратката.

В случай, че причината за отказа на стоката, е несъответствие в поръчан и изпратен артикули/или фабричен дефект, VEX.BG поема доставката в двете посоки.

Мога ли да поръчам продукт, който вече не е наличен или от който няма желания от мен размер/номер в наличност? Свържете се с нас на посочените телефони, скайп или е-мейл и ние с удоволствие ще проверим дали има възможност за доставка на желания от Вас артикул.

Мога ли да проследя поръчката си? Ако желаете да проследите движението на Вашата пратка, се свържете с нас и ние ще Ви предоставим номер на товарителница, с която пътува пратката и посредством туулбара "Виртуален офис на Еконт Експрес", в дясната част на сайта, ще можете да проверите и следите движението на пратката. Ако вече разполагате с номера на товарителницата, бихте могли да я проверите тук.

Какво да правя, ако някой от артикулите ми липсва при доставката? В случай, че някои от поръчаните от Вас артикули не може да бъде доставен поради някаква причина, Вие ще бъдете изрично уведомени за това предварително. Ако все пак установите липса, се свържете незабавно с нас за да установим причината за проблема.

Какво да правя, ако без да искам съм поръчал грешен артикул? В случай, че поръчката не е била вече изпратена към Вас, не е проблем да се направи съответната корекция по нея.

Информация

Контакти

0877/993-207
INFO@ VEX.BG

Facebook